Ga naar de inhoud
Wijkraad Parkwijk-Zuiderpolder-Penningsveer

Wijkraad Parkwijk-Zuiderpolder-Penningsveer

over Parkwijk-Zuiderpolder-Penningsveer en meer

Primair menu
  • Home
  • Wijkraad
    • Bestuur
    • Doelstellingen
    • Werkgroepen
    • Aanmeldingen & Contact
    • wijkkrant, archief
    • Partners
  • Wijk
    • 1 wijk, 6 buurten
    • Parkwijk
    • Zuiderpolder
    • Penningsveer
  • Kijk op de Wijk
    • Kijk op de Wijk – deel 1
    • Kijk op de Wijk – deel 2
    • Kijk op de Wijk – deel 3
  • Nieuws
    • Berichten
    • Aanmeldingen & Contact
    • wijkkrant, archief
  • Wijkagenda
    • Evenementen in de wijk
    • Aanmeldingen & Contact
  • Nieuwsbrief
    • Huidige nieuwsbrief
    • Aanmeldingen & Contact
    • wijkkrant, archief
  • Social Media
    • Wijkraad op Facebook
    • Wijkraad op X (Twitter)
  • Contact
    • Aanmeldingen & Contact
  • Links
  • Home
  • Noord-Holland stimuleert cultuur-toeristische producten met HollandCall
  • publicaties

Noord-Holland stimuleert cultuur-toeristische producten met HollandCall

webmaster 15 september 2015

De provincie Noord-Holland heeft het project HollandCall gelanceerd. Doel van dit project is om samen met ondernemers in Nederland het cultureel erfgoed binnen de provincie breder bekend te maken door middel van cultuur-toeristische producten.

Een cultuur-toeristisch product is een initiatief waarbij cultuur wordt ingezet om toeristen naar een regio of stad te trekken en zo de verbinding maakt tussen cultuur, recreatie en toerisme.

De provincie Noord-Holland roept ondernemers in Nederland en ondernemende professionals op om ideeën in te zenden. De provincie is op zoek naar ‘out-of-the-box’ initiatieven en nieuwe concepten die meer toeristen naar Noord-Holland moeten lokken. Het gaat hierbij niet alleen om de bekende toeristische trekpleisters, maar juist om de minder bekende plekken.

In het kader van HollandCall is € 60.000 startkapitaal beschikbaar, verdeeld over maximaal drie winnende teams. Daarnaast kunnen de beste twintig ideeën deelnemen aan een volledig verzorgd ‘Start Up Bootcamp’ en zijn er ‘Get Ready sessies’ voor de top tien deelnemers om hun ideeën klaar te maken voor een pitch tijdens het ‘Meet & Match’ event.

Andere voordelen zijn toegang tot een breed netwerk en een toegewezen coach (door professionele partijen en ervaren ondernemers) die de winnende teams ondersteunt in het succesvol op de markt brengen van hun initiatief. Tot slot ontvangen de winnaars een voucher die zij kunnen gebruiken voor begeleiding op het gebied van marketing, ondersteuning bij het samenwerken met grote bedrijven of het zoeken naar investeerders.

Indienen kan tot en met 25 september 2015 (14.00 uur).

Zie voor meer informatie: http://www.hollandcall.nl/

Mocht je nog vragen hebben dan kan je die stellen aan het onderstaande emailadres.

Met vriendelijke groet,

Jenny Claij

Kennispunt Subsidieverwerving

E-mail:  verwervensubsidie@Haarlem.nl

Tel: 023-5113425

About the Author

webmaster

Administrator

View All Posts

Doorgaan met lezen

Vorige: Kans of dreiging!
Volgende: Haarlemse parkeergesprekken 2015

Gerelateerde verhalen

20250703 - van Spoorzone naar Oostpoort
  • publicaties

Van Spoorzone naar Oostpoort, een nieuw Masterplan 2025

webmaster 7 juli 2025
202507 - Buurts - Stadsreporters Alleman (2)(A5)
  • publicaties

Stadsreporters bij Buurts in De Alleman, woensdag 9 juli om 14 uur (inloop vanaf 13:30 uur)

webmaster 7 juli 2025
202507 - Buurts A4 - Zomerweken FLYER (1)
  • publicaties

Buurts – De Alleman: Zomerprogramma

webmaster 7 juli 2025

Recente berichten

  • Van Spoorzone naar Oostpoort, een nieuw Masterplan 2025
  • Stadsreporters bij Buurts in De Alleman, woensdag 9 juli om 14 uur (inloop vanaf 13:30 uur)
  • Buurts – De Alleman: Zomerprogramma
  • Herinrichting Prins Bernhardlaan: Updates Dura-Vermeer
  • Herinrichting Prins Bernhardlaan: Aanpassing buslijnen
Copyright © Alle rechten voorbehouden, Wijkraad PZP | MoreNews door AF themes.